sobota, 13 lipca 2013

Brace yourselves


Po dłuuuuuugiej przerwie postanowiłam wrócić. Historia Leslie nie daje mi spokoju. Za bardzo się w nią wkręciłam by móc o niej zapomnieć. Wprowadzę jednak drobne zmiany do tej historii, dlatego dokonam drobnej korekty do wszystkich rozdziałów. Chwilę mi to zajmie + muszę napisać nowy rozdział, ale wierzę, że tym razem mi się to uda. W końcu są wakacje - mam czas.  Zatęskniłam za tym blogiem, matury mi się skończyły i dostałam się na studia.


Pora wrócić do Hogwartu.

11 komentarzy:

  1. Szukałam niedawno ciekawej historii z fabułą w świecie Harry'ego Potera, która działaby się po pokonaniu lorda Voldemorta. Kiedy dzisiaj w nocy znalazłam tego bloga, zakochałam się w wykreowanej przez Ciebie historii, a szczególnie postaci Leslie. Cóż, nie było wręcz opcji, żebym nie polubiła Twojego bloga - jestem wielką miłośniczką Hufflepuffu, a sama bym zapewne trafiła do tego domu. Do tego zabawny jest fakt, że postanowiłaś wrócić do pisania tego samego dnia, kiedy ja zaczęłam czytać Twoje opowiadanie. Proszę więc - pisz dalej. Nie mogę się doczekać następnych rozdziałów. Życzę dużo weny i wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz co za przypadek :D chociaż ja tam w przypadki nie wierzę. Ha, może to jakiś znak?
      Niemniej bardzo się cieszę, że Ci się spodobała historia (mimo iż bardzo krótka) i cieszę się, że nie tylko ja jestem miłośniczką tego domu. Postaram się jak najszybciej napisać rozdział. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Nie wiem, czy mnie pamiętasz (kiedyś istniałam w blogosferze pod nickiem the last one. i prowadziłam prawdziwy-diament), ale całe szczęście, że wracasz! Ostatnio nawet zaglądałam na Twojego bloga żeby sprawdzić, czy przypadkiem nie dodałaś nowego rozdziału, a tu proszę, jaka miła niespodzianka.
    Pozdrawiam gorąco.
    P.S.
    Gratulację z powodu dostania się na studia! Ciekawi mnie, na jaki kierunek się wybrałaś.
    Jeszcze raz pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pamiętam! Pamiętam też, że bloga już nie ma (nawet dzisiaj dla pewności zajrzałam czy mi się coś nie pomyliło i jednak nie). Zastanawiałam się co się z nim stało? ;(
      Dostałam się na filologię angielską - tak jak chciałam :D
      Również gorąco pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Postanowiłam go usunąć, ponieważ nie do końca przemyślałam historię i miałam problem z pisaniem rozdziałów :( Na szczęście przy nowym blogu nie popełniłam tego błędu :D
      Gratulacje!

      Usuń
    3. Znam ten ból ;(
      W takim razie koniecznie muszę poczytać nowego bloga :)
      Dziękuję!

      Usuń
  3. Oh to dobrze, że wracasz, bo naprawdę szkoda mi było ;)
    Gratuluję dostania się na studia! Ja jeszcze czekam, ale kolorowo tego nie widzę :p. Cóż zobaczymy...
    Jeśli znajdziesz chwilę w międzyczasie poprawiania bloga to u mnie pojawił się nowy rozdział też po straasznie długiej przerwie.
    Daj mi też znać czy chcesz być informowana i jeśli tak to w jaki sposób.
    Czekam na rozdział ;)
    [malfoy-issue]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na 13 rozdział na malfoy-issue.blogspot.com ;)

      Usuń
  4. www.zaczarowaneoceny.blogspot.com - zapraszam do oceny!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanie kiedy następny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Alex, jesteś tu jeszcze? ;/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy